Ge upp eller kämpa, det är frågan..

Vet att jag skulle ha en bloggpaus eftersom jag inte orkade slösa mera tid på bloggen.
men måste få ut mina känslor vet inte vad jag ska ta mig till längre, kämpar så jävla mycket.
skolan är fuckupp 4 jävla omprov och jag kommer inte klara någonting
klarar inte av att lyssna på lektionerna
sitter bara & tänker på allting negativt.
men jag måste intala mig själv att jag kommer klara dehär
jag måste bara ge mitt liv lite tid. men just nu står jag kvar på samma plats & vet inte vart jag ska gå
min kropp säger gå vidare. mitt hjärta säger att jag ska kämpa
men jag måste bara kunna lita på mig själv & tänka igenom vad jag själv vill göra
jag vill inte ta fel väg, för om jag har valt den vägen kan jag inte återvända igen
nu är det upp till mig om jag vill kämpa eller släppa allting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0