i wanna grow old with you.

Tog bort förra inlägget, för jag vet att jag inte är stark så jag kommer inte skriva de.
men vad ska man säga om affe? världens underbaraste.. jag hatar verkligen att de blev såhär mellan oss
jag kommer nog aldrig kunna glömma han! det han gjorde mot mig var förjävligt jag vet
men om man bortser från det dåliga han gjorde så var han verkligen den finaste människan på jorden
det gör ont att se han i skolan, när han bara skrattar
& själv bara gråter jag inombords & vill sjunka igenom jorden
men jag vet att jag måste visa mig stark. men det är så otroligt jobbigt
jag kommer alltid älska han, inge snack om saken.

'' trodde det var ett tecken på jag älskar dig ''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0