Madeleine Svensson♥

Vill bara skriva av mig lite om min bästavän. Min bästavän som jag har haft sen 12 år tillbaka.
Hon som alltid har stöttat mig i allting, en gång i tiden när vi var små bodde vi på samma gata!
glömmer verkligen ingenting med henne. alla våra minnen slår allting
man visste jämt att man kunde komma till dig om det var något, man behövde inte ens ringa
bara springa till dig. och du tröstade mig jämt, du är den ända som tar mig som den jag är.
den personen som känner mig bäst av alla vänner jag har. du kan verkligen mer om mig än vad jag kan om mig själv. du är som min syster som gud glömde ge mig! en väldigt viktig gåva.
och jag hatar att vi inte ses längre, vi har inte ses på över 1 år ungefär? ingen har haft tid
ändå bor vi bara 3 mil ifrån varandra,
men vi är ju så vana att vi bara kan springa över gatan ellerhur?
jag saknar fagersta alla mina underbara vänner, du är en väldigt viktig del av mig själv
min mamma tjatar fortfarande om att du ska komma hit! och jag måste verkligen få träffa dig snart.
och hon säger fortfarane 'lilla madde' som hon gjorde när du var typ 5 år? haha gud.
din familj är som min egna familj & din släkt så jävla underbar! alla gånger vi åkte till din farmor?
i västerås så körde vi billeken du jag din bror & din pappa. haha fyfan vad kul vi hade
och när din mamma säger '' madde '' och vi båda skriker : JA? och sen ligger vi och asgarvar!
haha. man får nästan tårar när man sitter o skriver dehär
jag saknar dig bästavän


Kommentarer
Postat av: lill madde♥

JAG ÄLSKAR DIG & SAKNAR TIDEN MED DIG!♥

2011-12-22 @ 16:00:05
URL: http://mejpis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0