Som en själ i två kroppar

Ingen kommer någonsin förstå hur mycket jag älskar dig. Kan inte beskriva de själv men ska försöka
Du & jag är som en person. Vi känner varandra otroligt bra. Vi förstår alltid varandra i alla situtationer
Vi kan prata med varandra genom blickar och ändå förstår vi varandra
Du är den jag alltid vänder mig till oavsett vad det är om!
Du är den som alltid tar imot mig med öppna armar och alltid hjälper mig med mina problem
Vi har så otroligt många minnen tillsammans. Ungefär 100 bilder har jag bara på dig & mig på datorn
Jag skulle aldrig kunna byta ut dig mot någonting, för du kommer alltid ha platsen. Den största platsen.
I augusti har det varit Joline & Madde i 2 år. Även fast det inte är lång tid vet jag att du är en äkta vän
Jag är så glad att jag har en sån fin bästavän som dig. Tack för all vänskap du har gett mig



Första dagen vi lekte! minnen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0