Sträck ut din hand så lovar jag att ta den

.. Sitter jag och smsar med emil, den jääääfla tönten... hahha (a)
nejdååå snäll madde! är faktiskt på rätt bra humör, fast saker som har hänt osv.
men stolt över mig själv, att jag ska gå vidare.. jag klarar dehär!!
ajaa nog om de, var faktiskt rätt skönt o gå till skolan och få träffa min underbara söta klass!
pussss och sen hade jag jätttekul i skolan, massa som hände osv :d
hm.. vill inte att detta ska bli så långt, så ni tappar läslusten efter ett tag!
så jag skriver väll helt enkelt senare, ha en superbra kväll? ungefär typ ;) pusss

Kommentarer
Postat av: Julia Åhlberg

Bra blogg höruduu!:)

Använder du för kamera?:)

2011-10-20 @ 19:02:33
URL: http://ahlbergsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0