3 veckor

hej, som ni vet har jag ju inte bloggat men har inte haft världens bästa humör för de.
men skolan idag var fettseg :( men lätt den skönaste dagen på hela veckan tycker jag!
efter skolan drog jag & patricia ner på stan o köpte ett par byxor som jag var tvungen att ha (a)
gick hem, käkade & snacka tele med jollan & sen somnade jag. har knappt ätit idag får bara kvällningar..
har ingenaning  vad de kan bero på, hoppas de blir bättre ialelfall :)
skulle ju varit med cajsa, men orkade verkligen inte var helt jävla död eftersom jag inte har fått mat i mig.
men var nyss iväg & köpte cola som jag ska försöka drica, mötte även elias också!
så han följde med mig sen drog han hem ;) ska svara cajsa på facebook nu puss

me right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0