Hjärtslag

hej! som ni vet skulle jag ju blogga imorgon istället eftersom jag skulle till pappa.
men åkte hem därifrån idag istället för imorgon, mådde verkligen skit dåligt så hade ingen lust & va där
så drog hem vid halv 4 och kom hem 4, börja fixa mig & försökte äta.. men de gick ju som de gick.
drog iallefall ut med patricia till källarn, trodde att jag skulle må bättre där.. men nej
var inte så roliga folk, så vi drog hem efrter 1 timme ungefär så träffade vi tim&johannes
så var med dom ett tag :D superkul hade vi iallefall! sen drog jag & patricia på bio vid 9
breaking down sjukt bra film fast dåligt slut :( kom precis hem, och ska smsa jollan puss
tider man saknar älskling

Kommentarer
Postat av: Sabina =)

älskardig!! <3

2011-12-04 @ 09:33:19
URL: http://sabinabrostrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0