If I lose you i will fall apart

hejsan! haft en bra dag idag eller ? :) de har jag iallefall haft som sista dag!
drog o mötte jenny&emilia på morgonen sen vidare till kopparhallen som var mindre kul.
tittade på masssa sporter när lärarna mötte eleverna. inte så värst kul o bara sitta ner i 2 timmar :)
sen vidare vidare till skolan & drack varmoboy & sen fick jag massa peppakakor av felix minbästa!
sen fick vi våra betyg vid 12 som var mindre kul..
fyfan ingen härlig syn! men ska försöka plugga upp lite mer efter lovet. drog hem vid halv 2 me arvid,simon,ivan,jenny & emilia blev inputtad i massa buskar & sen försökte dom fälla mig å massa! fyfan de kommer dom få efter lovet
men nu ska jag svara arvid på facebook, puss
saknar sommaren! gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0