Jag går utan dig, jag behöver dig inte längre

hejsötnosar! förlåt om jag inte uppdaterade igår. men jenny sa att hon var vid bussationen
så drog dit o mötte henne sen drog vi på stan o kikade lite o snackade bara :)
sen sov jag över hos henne. för ville inte sova hemma mådde verkligen jättedåligt.
och hon ska bort hela lovet så det var skönt o få prata ut :) fattar inte hur jag ska klara mig?!?! :(
aja! men vi somande vid 11 och vaknade runt halv 10 dunka musik & börja fixa oss lite
sen drog jag hem runt 12 och käkade sen drog jag o köpte godis
blir att spela bingolotto med syster&mamma ikväll med glögg & sen ska vi pynta granen osv (a)
mysigt! ska försöka få tag på simon nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0