jag saknar inte dig jag saknar den du var.

Hej! förlåt för lite halvdålig bloggning, skulle ju egetentligen bloggat igår.
men kan säga att jag var helt jävla död ont i huvudet kroppen halsen osv.
men hade en både sjukt bra & sjukt dålig kvälll! men mina bästa gjorde den toppen,tack!
blev lite halvdeppig på slutet men sen öste de på som bara fan. vill tacka alla som stöttade mig
ett minne man aldrig glömmer! men nu återgår vi till idag :) har haft en rätt bra skoldag
med ett toppenhumör faktiskt ;) fast var ju inte den ända som var trött. haha (a)
sen har jag varit med jenny också! och nu sitter jag o käkar chips & dricker pepsi. mummma! :d
men ska fortsätta med de, skriver maybe senare puss
bild från julfesten, halvmobbad yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0