Tack gud för att du gav mig 1 vän förlivet. jag älskar dig bästavän

Asså helt seriöst? jag har fan ingenaning om vilka jag kan lita på. vilka som är mina äkta vänner
jag har 1 jävla äkta vän, och det är donna berglund hon har aldrig svikit mig aldrig varit dum
hon har alltid brytt sig fast jag har varit en idiot & hon bryr sig verkligen om MIG på riktigt
hon är nog den ända jag kan lita på just nu! som tar mig för den jag är
som inte kastar bort mig för något annat
som umgås med mig så mycket hon bara kan för att inte tappa kontakten med mig
hon smsar mig varje dag och frågar alltid hur jag mår! jag är glad att jag har dig
tack gode gud för att du är en äkta vän, du gör mitt liv allrabästavän

kommer du ihåg dagen? jag minns den som igår. fyfan vad kul vi hade!!

Kommentarer
Postat av: donna

awii! maddis! älskar dig sjukt mycket! tur att jag har en vän som dig! glöm aldrig bort att jag älskar dig! btw. fyfan kommer ihåg dagen,glömmer den aldrig!! när gör vi om det baby? ;)<3333

2011-12-28 @ 20:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0