What you meant to me

DU:

Ditt fullständiga namn? Madde Lindeblad
när är du född? 96 07 17
vilken är din nartuliga hårfärg? Blond
har du syskon? Ja

 

 

går i klass? 8C
vilken skola? Domarhagen
hur lång är du? 165
vart bor du? Avesta
vad gör du helst på fritiden? Musik, friends

VÄNNER:
vem är din närmaste vän? Donna & Joline & Josse
vem blev du nyss vän med? Ingenaning
vem kan du prata med om allt? Joline & Josse
vem är den snällaste? Alla
vem är den finaste? Alla
vem vet mest om dej? Patricia
vem har du mest minnen med? Patricia
vem är du oftast med? Jenny
vem är du minst med ? Elias & Feffe :(
vem är den som har kännt dig längst? Patricia

SENASTE:
vem pratade du senast med? jenny
vem ringde dig senast? Jenny
vem ringde du senast? Affe
vem smsade dig senast? Joline
vem smsade du senast? Elias
vem kramade du senast? Joline
vem chattade du med senast? Albin
vem sa senast till dig jag älskar dig? Affe..
vem sa du senast till jag älskar dig? Affe..
vem skrattade du senast med? Jenny
IDAG HAR DU?
plattat håret? Ja
sminkat dej?: Ja
laddat upp en bild på dayviews? Nej
lyssnat på musik? Ja
smsat? Nej
ringt en vän? Nej
spelat ett spel? Nej
kollat på en film? Nej
suttit vid en data? Ja
kollat någon i ögonen? Ja
VEM ?
vem vill du mest ha en myskväll med? ...
vem vill du helst krama just nu? ..
vem skulle du hellst vilja gå på en romantisk kväll med?..
vem skulle du helst vilja skratta med just nu? Min klass!
vem skulle du helst fira en högtid med? Donna
vem skulle du mest vilja åka utomlans med? Mina vänner
vem skulle du helst vilja kolla på film med? Mina vänner
KÄRLEK:
är du kär nu? Ja
har du ett förhållande? Nej
är du singel? Ja
skulle du göra allt för den du älskar? Klart jag skulle.
tror du på kärlek första ögonkastet? Ja
tror du på kärlek? Nej inte just nu..
HAR DU:
rökt? Aa
snusat? Nej
druckit dej full? Ja
ljugit för dina föräldrar? Ja
smygit dej ut på en kväll? Ja
gått i sömnen? Nej
varit på en vild fest och druckit? Ja
när var första gången du drack alkohol?Förra valborg

 


ÖVRIGT:



har du gått över en väg när det kommit bilar? Ja

bränt dig? Ja

tagit fel på en person? Ja

har du haft vattenkoppor? Ja

är du knäpp? Ja, jätte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0