1 vecka♥

hej! orkar verkligen inte blogga egentligen men känns som att det var ett tag sen..
hade iallefall en jättebra skoldag specielly syslöjden, rasmus gömde jolines skåpnyckel & glömde säga de
så när vi hade slutat så drog alla och hon låste, sen smsa joline o frågade mig om jag hade den
och så sa jag att rasmus hade gömt den.. så vi fick springa runt & leta efter läraren & kom försent till lektionen!
fyfan va smartaaaaaa,fastnej men imorgon blire iallefall att dra hem till älskling med joline&alex efter skolan
ska bli superkul faktiskt! :) sen möter jag donna & vi går antagligen till källarn? och sen sover jag hos henne! :d
men ska lägga mig ner i sängen, mår skiiiitilla tänkte fråga om älskling kunde ringa också puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0