11 november 2011♥

godmorgon! hatar mig själv för att jag bloggar så jävla dåligt & kommer bli ännu dåligare i helgen..
men igår vad gjorde jag då ? ;) JO jag var med malin&jenny & vi drog & mötte feffe&liam vi hade sjuuuktkul!
haha galna kille dedär (a) men sen drog dom med bussen klockan 6 så drog till bowlinghallen med jenny
för hon skulle ha bowling, sen drog jag o malin hem till mig o hämta moppehjälmarna så drog vi upppp till skogsbo & kikade lite där & köpte oss lite fett (a) sen dorg jag hem vid halv 9 och frös typ ihjäl?!?! men idag ungefär vid 6 drar jag till kusin & käkar där med mormor & kusiner osåvidare ska bli superhärligt! :) och sen kanske de blir källarn efter men jag vet inte riktigt fårse på vilket humör jag är på!! ska sluta skriva ska börja sminka mig nu, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0