ÄNTLIGEN SNÖ!

Hej! ville bara säga att de snöar fatta vad glad man blir , LOVESNÖ! (a)
men iallefall, har haft en sjuktbra dag drog ju med patricia på julskyltningen & fick bli barn den tiden vi var där ;)
vi körde någon jävla frågesport & var med i godisregn osv, så härligt att få bli barn för en dag iallefall! :D
sen drog vi hem till mig och hämta lite ljus sen hem till henne & sen skjutsa hennes pappa oss till kyrkogården
det var sjukt jobbigt att va där kan man säga :( men mysigt med ljus! sen drog vi hem till mig & har bara setat
och nördat data, och hon drog hem vid 7 och har precis duschat ska strax lägga mig i sängen & snacka med jollan
så säger godnatt för idag, så skriver jag mer imorgon puss
helt sjukt mycket jag saknar dig min fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0