glömmer aldrig bort vad du gjort

hej! förlåt för jättedålig bloggning men har haft fullt upp, så har inte kunnat :)
ringde patricia runt 2 och frågade om hon ville ner o kika på stan, o de ville hon
så vi gick runt & kikade bara lite & kom hem runt 4 och direkt då skulle jag tydligen åka till kusin
så jag åkte med mamma&syster dit, kikade på hennes nya hus (a) så himla fint!!
sen skjutsade hon mig till tempo, där jag mötte upp jossan & vi drog till källarn & mötte viktor&elias
så vi drog direkt in till filmrummet, och kikade house of dead, fettläskigt (a) men vi hade supermysigt!!
sen kikade vi på hajar som hajar töntig ohyeah!! men tack för kvällen iallefall hade de super kul & jätttttemysigt
något vi måste göra om igen ;) men sen drog jag & josse till tempo satt där & snackade om lite saker.
tack för att du finns min älskade men nu ska jag forsätta käka godis & imorgon blir det källarn igen! puss
minängel

Kommentarer
Postat av: sabina

Haha, vad fan gör vi?xD<3

2011-11-04 @ 23:27:24
URL: http://sabinabrostrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0