Jag älskar dig

Ibland fattar jag inte att kärlek ska vara så svårt, det är bara massa känslor i kroppen & någon gång glömmer man personen man har älskat mer än allting annat,
men det här är nog det värsta jag har gått igenom i mina dagar.
har aldrig mått så himla dåligt & haft så himla dåligt förtroende,
jag bråkar med min pojkvän & det är fan det värsta som finns,
och det känns som att de aldrig kommer lösa sig.. jag blev så jävla sårad & krossad.
något han nog aldrig kommer förstå, men jag gjorde också jävligt mycket fel men jag har sagt förlåt
så nu är det hans val om han vill kämpa eller om han vill släppa allting vi har..
igår när jag var med han, allting var så jävla perfekt
hans söta lillasyster sa '' hej '' fatta ni hur gulligt de va?
jag vill träffa henne flera gånger, men det kanske var den sista gången jag fick se henne? exakt lika gullig & fin som hennes bror som är min jag vägrar verkligen släppa dehär nu jag kommer kämpa! även fast jag måste gå igenom tårar,svek,hårda ord,slag & allting annat bara jag får honom tillbaka som förut jag vet att du kanske inte läser dehär, men jag kommer be dig att läsa allting & vill att du ska ta åt dig har aldrig haft sånna här känslor för en kille, när vi låg i din säng & du höll om mig och visa att du verkligen älska mig, när du ringde mig varje kväll och sa hur mycket du älskade mig, och hur mycket du saknade mig.. när du var ledsen för du inte fick en kram av mig i skolan.. om ni bara kunde förstå hur det kändes i hela kroppen
FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG.



Kommentarer
Postat av: cajsalisa

älskade du, det kommer lösa sig! jag svär älskling<3

2011-11-19 @ 18:04:57
URL: http://cajsalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0