jag älskar mina vänner mer än allting annat

hej! förlåt om jag inte bloggade något igår men hann inte,
drog ju direkt till affe med alex & jollan efter skolan vi fick springa som fan för att hinna med bussfan :d
men aja, vi drog hem till affe var där ett tag sen drog vi till klockarskolan & gungade (a) haha!
sen drog vi hem till affe va där & myste osånt, sen drog vi o käka lite pizza & mötte donna (;
sen drog jag & hon till källarn innan alla andra vi orkade inte vänta, haha snälla!
men sen kom dom dit iallefall, och mådde verkligen piss.. men som tur att jag hade mina bästa!
vad vore jag utan dom? vi drog efter 10 ungefär då hängde gustav emil & linus med en bit! najs.
men ska inte skriva så mycket, ska forsätta va social med donna nu, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0