Jag vill en sak, det är att komma bort härifrån

Ibland tänker jag på hur jag var förut, ni anar verkligen inte hur mycket jag saknar mig själv.
jag är absolut inte mig själv till 1% längre, jag hade dom bästavännerna förut speciellt en vän joline
men jag har nästan förlorat alla, jag håller mig till dom som jag inte borde umgås med
jag faller lätt i grupptryck & gör allting som folk gör t.ex börjat röka.. jag vill tilbaka till mig själv
jag skulle behöva en tid i en annan stad, i min gamla stad där jag har mina äkta vänner
jag måste komma härifrån NU SNABBT! för jag klarar inte av grupptrycket längre
vart är jag?

Kommentarer
Postat av: cajsalisa

maddde? tror du behöver snacka..<33

2011-11-23 @ 19:01:14
URL: http://cajsalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0