Joline Eklund♥

Ingen kommer nog förstå hur mycket jag saknar våra minnen allrabästavän.
båda har förändrats så sjukt jävla mycket, ångrar
verkligen att vi inte kämpade så länge, vi bara gav upp.
du var den personen som fanns där för mig när jag mådde dåligt när jag föll var det du som reste mig upp
du berättade för mig hur värdefull jag var fattar inte vad som hände mellan oss ville verkligen inte att
de skulle bli såhär mellan oss för du är en av dom som betyder mest i mitt liv
jag är så himla glad att jag lärde känna just dig ingen annan så glad att vi började i samma klass.
vi var västa nördarna det var bara du&jag vi var verkligen jätteblyga var dom tystaste i klassen
vi lyssnade jämt på läraren & vågade knappt säga imot någon annan men hur är det idag?
vi är verkligen inte dom tystaste i klassen,
vi är dom som får skäll & säger jämt imot om det är någon som är dum
och vi är inte alls blyga, vi vågar stå för vad vi tycker. men jag vill verkligen aldrig förlora dig
fast det är som det är mellan oss, så har jag verkligen inte råd att förlora dig du är ju en del av mig
bästavän, du förstår mig så bra & utan dig klarar jag mig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0