killen är underbar, men finns det bättre?

hej! förlåt om jag inte har bloggat nå förutom imorse men har inte direkt haft tid ;)
hade en sisådär skoldag idag, helt okej! förutom att inte affe var i skolan :( men han kommer imorgon!
slutade vid 4 eftersom jag hade läxläsning ellerja, jag&jenny så satt o dryga oss med jonte&jocke
fyfan va kul de va! :d fick jockes loka också (a) snällastekillen!! fast slängde hela den var inge gooood :(
men fick skjuts hem av jennys mamma så vi slapp gå :d & tänkte svara på en fråga som många har frågat
om det är slut mellan mig&affe och nej de är de inte.. vi bråkade bara och det blev ett jävligt stort bråk
och ledde till slutet nästan men allting är bra & vi har löst allt. så nu vet ni varför jag skrev deppsaker på bloggen!
& ikväll ska jag äntligen ringa honom!! har saknat honom som en jävlagris!!!!
men ska snacka med min älskadebror som har kommit hem! puss
HAHAHHA minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0