Letting go

.. vaknade ungefär runt halv 10 så gick upp då, och frågade om therese var klar ;)
och det var hon ju såklart! toppen (y) har bara satt på mig kläder ska strax sätta upp håret
trorja ska ha bulle, orkar verkligen inte stå och platta de :( men aja, har iaf setat & snackat med adam nyss
kan man få en bättre vän? asbsolut inte, han gör mig glad hela tiden.. tack för att du finns lillen♥♥
& juste, jag ringde mamma imorse & sa att jag skulle till kupolen, så hon var så snäll och kom hem med
300 kr, så kanske blir någonting där ;) funderar på nå snyggt linne eller nå? toppen!
men ska sluta skriva nu, ska sätta på musik & sätta upp en bulle i håret, puss

Kommentarer
Postat av: ebba

fin blogg!

2011-11-03 @ 10:55:09
URL: http://ebbarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0