Lite kortföklarat om mina närmsta..

Sara söderholm
lungt en av dom underbaraste jag har träffat, som jag spendera mycket tid med förut.
men ingenting kommer bli sig likt efter ett bråk vi har haft, men jag kommer alltid älska henne & finnas där.
Sabina broström
kan man hitta någon sötare eller? verkligen inte hon finns jämt där om man behöver henne!
saknar henne grymt & kan jämt ha kul med henne älskling

Joline eklund
en av dom bästa personerna jag har i mitt liv, kommer aldrig någonsin lämna henne
hon har jämt funnits där för mig om jag har behövt henne hon har torkat mina tårar hon läker mina sår

Donna berglund
min allrabästavän jag inte skulle klara mig utan, hon är verkligen bäst! hon vill alltid att jag ska må bra
hon verkligen kämpar för att få se mig le. kan prata med henne om allting! utan henne är jag ingenting

Kevin M-k
inte precis den killen jag har haft mest kontakt med, även fast vi går i samma klass
men han är verkligen en grymt bra person som jämt finns där om man behöver mig & är min bästakillkompis
kan verkligen säga allting till han, vill aldrig förlora dig stördaunge

Cajsa Åkerlund
en av dom gulligaste personerna jag har mött, var även en jävligt bra vän till mig
men alla bråk förstörde oss totalt att vi knappt orkade kämpa men nu är vi uppe till toppen
och ingenting kan förstöra för oss längre finns alltid här det vet du

Henke nyberg
har inte precis haft den bästa kontakten med dig, men du är så jävla härlig så det finns inte!
du får mig jämt på så jävla bra humör och får mig att garva åt allting, VÄRLDENS HÄRLIGASTE

Maja crona
lungt den underbaraste vännen, så jävla härlig & vara med och är sig själv det är de jag älskar med dig
man behöver inte leka tuff, man kan vara skogsvandrare med dig (a) haha minnen! saknar dig grymt



Kommentarer
Postat av: maja

du är bäst gumman! loveu

2011-11-18 @ 16:25:37
URL: http://majawilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0