satan i gatan

hejbabbbys! har precis kommit hem från mormor, vaknade ungefär vid 9 sen gick jag upp och duscha
och gick o la mig och somna om haha, och vaknade typ en halv timme innan vi skulle till mormor
så fick fixa mig lite snabbt, och sen drog vi käkade där osv mys (y) har faktiskt ingenaning hur länge josse blir i stallet, men hoppas hon kommer hem snart iaf ;) tänkte skriva ett litet sms och fråga!
juste, tror vi skulle träffa affe&feffe sen också ? ;) kulkul!
puss

den ända personen som jag kan lita på
jag saknar dig så jävla mycket älskling!

Kommentarer
Postat av: donna

aw!! älskling, klart du kan lita på mig

forever you and me <3

2011-11-05 @ 18:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0