Skrev av mig lite..

Känner mig rätt töntig och skriva massa texter på min blogg som jag har gjort..
Men det är nog det bästa sätt att få ut sina känslor för tycker jag.
jag måste berätta om en kille, som förändrade hela mitt liv, jag tror jag aldrig har mött en sån kille förut
som är så nära som perfekt som han är! jag & han har varit på G jättemånga gånger men den sista gången
var speciell, vi sa tillomed att vi älskade varandra. och helt plötlsligt kändes allting så rätt med honom
det var längesen jag kände en sån känsla för någon, jag har varit på G med många killar men absolut ingen som han, världens underbaraste & den absoluta bästa personligheten en kille kan få! kommer aldrig glömma den kvällen han sa att han älskade mig för första gången, jag grät tillomed så jävla lycklig var jag jag trodde aldrig en sån himla speciell & fin kille skulle skriva att han älskade mig det var helt sjukt, och första gången jag träffade han när vi var på g, jag var jättenervös eftersom jag skulle till källarn & det var massa folk där osv och jag vistte inte hur jag skulle reagera mot honom men allting blev så himla enkelt när han kom när han log mot mig jag ville bara gråta så himla lycklig var jag, det var helt jävla sjukt!! och mina vänner sa att jag var värd någon bättre, trodde dom skulle vara glada för min skull men tydligen så var inte vissa de. men dom skulle absolut inte få förstöra mina känslor för honom! och sen kommer jag ihåg första gången jag träffade honom ensam när vi var på g, jag var jättenervös eftersom jag brukar vara blyg för sånna jag gillar men nej det var jag inte.. och första kramen & pussen jag fick.. nej, jag kan inte beskriva de innan jag snart börjar gråta.. det var så jävla synd att jag såklart sumpade allting eftersom jag är helt jävla dum i huvudet och sumpar allting de bra glömmer verkligen aldrig när du skrev '' sluta skriv, låt mig va vill inte ha med dej att göra '' jag hade verkligen panik, jag blev så chockad att jag nästan inte kunde gråta och det första jag gjorde var att ringa patricia & skrika åt henne & jag verkligen grät på riktigt tror jag aldrig har gråtit så jävla mycket i hela mitt liv, okej visst vi är vänner & det är såklart sjuktbra än att bråka som vi gjorde.. men det är fan inte samma sak, du säger inte älskling du skriver inte att du älskar mig och allting du skrev förut det är någonting som fattas för att jag ska kunna bli hel igen, och det är dig & dina underbara gulliga ord.. och leendet du gav mig & skrattet du gav mig.. du gedde mig så himla mycket men du fick bara skit tillbaka, jag skäms verkligen över allting du fick ta imot.. du var verkligen värd något bättre och det borde jag ha fattat, men eftersom jag har en sån jävla liten hjärna så fattar jag inte de..
Förlåt för allting du fick ta imot, du var världens bästa kille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0