tack för dagen allla!

hejsan! kom hem ungefär vör 25 minuter sen var ju ute med ebbba!
och på dagen var vi med joline & följde med henne när hon skulle klippa sig
asfintgumman sen drog vi till ica kvantum & köpte choklad & julmust, fetttgott (a)
sen så mötte vi isac,arvid & matilda också :) sen drog vi ner på stan o kikade
sen drog joline hem & jag o ebba drog ner till bowlinghallen & träffade hennes bror&max
fyfan vilken gulllig dialekt , haha :') sen drog vi till bussationen och satte oss där inne
och kikade på några snygga som åkte skateboard, och dom råkade ''upptäcka oss''
så dom knackade på fönstret och vinkade, & jag o ebba kutade där ifrån haha gulligt
sen mötte vi hanna också (a) saknadtjej! men ska sluta skriva och lägga mig i ett varmt bad
vi hörs sen! pusss

Kommentarer
Postat av: AmandaHarde

sv; Men herregud, tack!! Detsamma fina du!

2011-11-01 @ 18:35:35
URL: http://amandaharde.blogg.se/
Postat av: ebba

du är världens bästa tjej , jag älskar dig♥♥♥

2011-11-01 @ 19:36:35
URL: http://ebbawendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0