Mina känslor till dig, min finaste pojkvän

Jag måste få skriva ut mina känslor till den absoluta finaste killen på jorden
Utan honom vet jag inte vad jag skulle va om jag ska vara helt ärlig.. kan berätta lite hur vi lärde känna varandra.kommer ihåg att jag hade haft dig på fb ett tag men aldrig direkt pratat med dig, men min bästavän
var tillsammans med din bästavän och du verkade sjukt snäll! sen började du i min skola, och då börja jag
ta kontakt med dig på facebook, gillade massa av dina statusar osv.. sen fick jag ditt nummer också (a)
vi började prata sjukt mycket, men ingen vågade säga hej i skolan vi smsade ungefär hela tiden eller vi försökte iaf efter ungefär 2 veckor så kändes de helt plötsligt så bra.. jag blev glad när jag såg dig, men det första som kom upp i mitt huvud var ''man kan väll inte få känslor för någon man inte känner?'' men jag tänkte inte mer på de, du var ju min vän, klart jag blir glad när jag ser mina vänner.. men efter ett tag fick jag veta att du gillade en annan, och allting bara brast.. jag började gråta? jag fattade seriöst inte vad jag höll på med, lixom vadå gråta över någon man har smsat med ett tag? sen sket jag i att smsa dig, och det gick faktiskt rätt bra.. jag struntade i dig totalt, och sen var det inge '' leende på läpparna '' när jag såg dig, jag började smsa med en annan kille, men hade fortfarande dig i mitt huvud? men ah.. det kändes ju bara som att jag förlora min vän sen efter ungefär 2 veckor skrev du till mig jag kommer ihåg hur jävla glad jag blev, när du skrev '' tja :)<3 '' fyfan kan nog inte beskriva känslan, vi började snacka & jag visste ju att du gilla en annan, men jag sket i de du var ju såklart min vän och sen kom leendet på mina läppar tillbaka när jag såg dig, jag visste att det var något men jag visste inte vad & det sista jag tänkte på var att jag hade känslor för dig tiden gick & vi smsade hur ofta som helst nästan hela tiden och helt plötsligt fick jag ett sms att du inte gillade den dära tjejen längre & det första var '' nu satsar jag '' och vi börja hålla på lite, men vi pratade inte i skolan eller sa inte ens hej så jag trodde det bara va lite lek, men sen smsade vi hur mycket som helst och det var då jag fattade att jag hade känslor för dig kunde knappt äta eller sova låg bara & tänkte på dig.. men jag tänkte en sån fin kille kan väll inte gilla mig? men jag hade så jävla fel för du kände exakt som jag, och du anar inte hur glad jag är för att du blev min pojkvän jag har gillat rät många, men fan inte så jävla mycket som jag gillar dig!! kan inte beskriva med ord kan inte beskriva mina känslor, du är helt jävla fucking perfekt för mig & världens bästa kille skulle absolut inte kunna tänka mig ett liv där inte du fanns med & din familj är så jävla härlig!! fyfan finns inga bättre människor :')
jag älskar dig mer än livet, lämna mig aldrig♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0