utan dej i livet är det ingen mening med att leva

Jag fattar inte vad som hände, allting gick så himla snart
helt plötsligt var du bara borta? jag klarar verkligen inte av att inte va utan din närhet
har raderat ditt nummer,bilderna & blockerat dig på facebook.. men det känns så jobbigt!
men vad ska man göra? jag har inget val.. du kommer aldrig komma tillbaka till mig
kanske som en vän, men inget mer.. våra dagar, allt vi hade pratat om allt vi hade gjort?
och du sa att det aldrig ta slut mellan oss, men det gick ungefär en månad sen POFF.
jag är så chockad fortfarande, tänker på dig jämt.. hela tiden vart jag än är!
jag säger dumma saker om dig till mina vänner typ '' han är inte värd mina tårar '' och typ skrattar.
men inerst inne vill jag säga '' jag älskar honom, och jag skulle kunna offra livet för honom ''
men jag vill inte visa mig svag inför mina vänner, jag känner mig så himla töntig då.
fattar inte hur jag kan deppa för EN kille när det finns flera tusen miljoner killar
jag vill inte visa min mamma att jag mår dåligt, hon frågar jämt '' är allt bra ''
och jag säger '' ja '' men vafan.. jag vill inte må såhär verkligen :'(
ingen kommer någonsin kunna hjälpa mig och ta mig ur deppressionen
jag kommer kämpa, jag kommer gå vidare UTAN dig denna gång.


Kommentarer
Postat av: dedu;p

awe,maddeee :( <3

2011-10-20 @ 18:46:54
Postat av: cajsalisa

madde, jag kommer alltid finnas hos dig om du behöver det. du måste gå vidare.. du är stark, jag älskar dig<33

2011-10-20 @ 19:42:06
URL: http://cajsalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0