26 MARS 2011, DAGEN JAG SÅG DIG.

20 AUGUSTI 2011, DAGEN JAG SÅG DIG.
sättet som du ser på mig, blickarna du gav.
jag ska bygga en tidsmaskin så jag kan åka tillbaks , vill ju återuppleva dendär stunden.
det var nog kärlek vid första ögonkastet. allt gick så snabbt, det kändes som jag drömt.
plötsligt var du borta, men fan inte glömd. var tog du vägen, var finns du någonstans?
om jag verkligen kämpar, hade du gett mig en chans? jag har gjort misstag, det vetja.
jag sa till mig själv att jag aldrig mer skulle prata med dig, jag lovade mig själv att
jag aldrig mer skulle bli din vän. men jag kan ju inte leva utan dig, det kan jag ju inte.
när jag mår dåligt så tänker jag på dig, och alla mina känslor kommer tillbaka
och jag fäller en tår. varje gång jag ska sova, försvinner det bra jag gått igenom,
och allt blir så himla dåligt och jag får bilderna i mitt huvud, på oss två. när vi ligger
där, hand i hand och du viskar i mitt öra " jag älskar dig lina " .
okey, jag vet att du har ny osv. men jag vill älska dig. det känns tungt, för jag saknar dig än.
när fan ska jag komma över. aldrig? det kommer dagar.
jag är helt sjuk i huvudet, vetinte varför jag skriver dethär, fucking emotext, asfjantigt.
men ja måste få skriva av mig.
jag vet att du är dum i huvudet, falsk osv. men du var ju en del av mig, det var du?
jag kan sitta och läsa våra gamla sms, titta på gamla bilder, om och om igen. det tar
aldrig stopp, kan inte sluta. jag är helt beroende.
jag vet att det finns tusen killar, jag ska inte deppa ihop över bara en.
men du förstår inte, det är svårt. jag vill inte ta kontakt igen.
men så länge du är dig själv, kommer du förstå en dag, att du också saknar
det vi hade. ja bara såg dig gå, det gick så snabbt. jag fattar ingenting.
när ingen lyssnade, stannade du där och förstog exakt.
fan.
jag vill vara "hon" , hon som vaknar upp brevid dig, hon du säger " godnatt älskling, loveu "
på kvällarna, hon du ringer när du mår dåligt, hon du verkligen litar på.
hon du kan göra allt med, hon du verkligen behandlar som en flickvän.
ja måste få stopp på dethär, ja kan inte gå runt och må dåligt fortfarande.
heldre ledsen med dig än glad utan dig , men spelar det någonroll när sagan om oss redan är över.
jag kunde se i dina ögon att du var ledsen, även fast dom var torra.
jag kunde läsa av dig. fan allt var så himla perfekt.
skin skin som den sol du e , låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys lys som den stjärna du e , du lyser upp mitt mörker
och jag känner du är me. hur du rör mig , talar , settet du ser mig,
tack mitt hjärta för alla stunder du gav mig. sitter här på tåget
ser hur meter blir till mil, saknar jag din doft och din vackra profil.
diggar din stil, och settet du är på. diggar din stil, ja du vet det bara
är så, för det bara blev så vet du kan förstå. trodde det fanns
en högre plan för oss två. känner när vi ser på varann när du håller
i min hand. nu är vi långt isär olika städer i vårt land. värmen
som sätter mig i brand. och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den. kan vara mörkret
där ljuset kommer sen, svårt att ta farväl , svårt att va isär.
önskar mitt hjärta , jag önskar du vore här. försöker förklara jag
försöker berätta, hur du lyfter mig får all smärta att lätta. försöker
sätta ihop fast det inte riktigt går, värmen och kärleken det läkte
mina sår. tack för du höll i mig när jag ostadigt stog. känner
du förstår vad jag genomgår. tills vi möttes igen satt jag och räkna
dar, du va speciell fär mig helt underbar.
jag kan inte glömma dig, jag älskar dig.
men de kommer aldrig bli som förut.
26 MARS 2011, DAGEN JAG SÅG DIG.
sättet som du ser på mig, blickarna du gav.
jag ska bygga en tidsmaskin så jag kan åka tillbaks , vill ju återuppleva dendär stunden.
det var nog kärlek vid första ögonkastet. allt gick så snabbt, det kändes som jag drömt.
plötsligt var du borta, men fan inte glömd. var tog du vägen, var finns du någonstans?
om jag verkligen kämpar, hade du gett mig en chans? jag har gjort misstag, det vetja.
jag sa till mig själv att jag aldrig mer skulle prata med dig, jag lovade mig själv att
jag aldrig mer skulle bli din vän. men jag kan ju inte leva utan dig, det kan jag ju inte.
när jag mår dåligt så tänker jag på dig, och alla mina känslor kommer tillbaka
och jag fäller en tår. varje gång jag ska sova, försvinner det bra jag gått igenom,
och allt blir så himla dåligt och jag får bilderna i mitt huvud, på oss två. när du tar min hand
okey, jag vet att du har ny osv. men jag vill älska dig. det känns tungt, för jag saknar dig än.
när fan ska jag komma över. aldrig? det kommer dagar.
jag är helt sjuk i huvudet, vetinte varför jag skriver dethär, fucking emotext, asfjantigt.
men ja måste få skriva av mig.
jag vet att du hatar mig & tycker jag är falsk. men du var ju en del av mig, det var du?
jag kan sitta och läsa våra gamla sms, titta på gamla bilder, om och om igen. det tar
aldrig stopp, kan inte sluta. jag är helt beroende.
jag vet att det finns tusen killar, jag ska inte deppa ihop över bara en.
men du förstår inte, det är svårt. jag vill ha dig vid min sida
men så länge du är dig själv, kommer du förstå en dag, att du också saknar
det vi hade. ja bara såg dig gå, det gick så snabbt. jag fattar ingenting.
när ingen lyssnade, stannade du där och förstog exakt.
fan.
jag vill vara "hon" , hon som vaknar upp brevid dig, hon du säger " godnatt älskling, loveu "
på kvällarna, hon du ringer när du mår dåligt, hon du verkligen litar på.
hon du kan göra allt med, hon du verkligen behandlar som en flickvän.
ja måste få stopp på dethär, ja kan inte gå runt och må dåligt fortfarande.
heldre ledsen med dig än glad utan dig , men spelar det någonroll när sagan om oss redan är över.
jag kunde se i dina ögon att du var ledsen, även fast dom var torra.
jag kunde läsa av dig. fan allt var så himla perfekt.
skin skin som den sol du e , låt hela världen se ditt vackra leende.
jag säger lys lys som den stjärna du e , du lyser upp mitt mörker
och jag känner du är me. hur du rör mig , talar , settet du ser mig,
tack mitt hjärta för alla stunder du gav mig. sitter här på tåget
ser hur meter blir till mil, saknar jag din doft och din vackra profil.
diggar din stil, och settet du är på. diggar din stil, ja du vet det bara
är så, för det bara blev så vet du kan förstå. trodde det fanns
en högre plan för oss två. känner när vi ser på varann när du håller
i min hand. nu är vi långt isär olika städer i vårt land. värmen
som sätter mig i brand. och jag känner hur du glöder min vän,
passionen och kärleken de växer med den. kan vara mörkret
där ljuset kommer sen, svårt att ta farväl , svårt att va isär.
önskar mitt hjärta , jag önskar du vore här. försöker förklara jag
försöker berätta, hur du lyfter mig får all smärta att lätta. försöker
sätta ihop fast det inte riktigt går, värmen och kärleken det läkte
mina sår. tack för du höll i mig när jag ostadigt stog. känner
du förstår vad jag genomgår. tills vi möttes igen satt jag och räkna
dar, du va speciell fär mig helt underbar.

när jag ser dom hära meddelande från dig..
kommer det tårar, och jag vill inte bara glömma.


Kommentarer
Postat av: Sabina =)

maddis.. :'((<333

2011-10-16 @ 11:36:46
URL: http://brostroom.blogg.se/
Postat av: cajsalisa

madddde.. duvet vart du har mig!

du kan alltid prata med mig om det är nåt

jagälskardig, kommer lösa sig<3

2011-10-16 @ 14:06:52
URL: http://cajsalisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0