Allting kan gå itu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar

.. Sitter jag och dunkar musik och väntar tills klockan ska bli 5!
ska iväg och möta donna, så drar vi direkt upp till källarn :)
är inte precis på det bästa humöret, menmen hoppas det blir bättre senare
haft en jättedålig skoldag, bara massa depp & gråt inte alls kul..
men nu jävlar donnnnnaaaaaa så är det helg, och det kommer verkligen bli jättttekul! :D
ska sätta på mig jacka & skor sen drar jag o möter henne, jag skriver väll kanske vid källarn
om någon gullig kan låna ut data, annars bloggar jag hos donnna, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Hej sötis!

Nu har jag skaffat ny blogg med ny fräsch design och massa nytt! Kommer köra stenhårt på denna blogg! Men statistiken har gått ner rejält sen jag bytte, så behöver lite hjälp på traven, skulle va superkul om du ville kolla in min blogg lite snabbt?

Ha en bra fredag, kram!

2011-10-14 @ 18:58:55
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0