det kanske är meningen att falla isär för att kunna bli hel igen

.. Antar väll att dom flesta är vakna? ;) elllller?
aja, vaknade iallefall runt 8 men somnade om till halv 11 sen kunde jag verkligen inte somna om.
så jag gick upp och satte mig här, sitter och dunkar musik och väntar på sms :)
trorja skulle va med patricia idag, om hon inte skulle göra något.. så hoppashoppas!
finns väll inte så mycket att säga, vet att det har varit mycket ''depp'' på bloggen
men mår verkligen inte bra, men ska försöka bli bättre på att blogga om andra saker och rycka upp mig (:
tänker börja fixa mig, men blir ingesmink eftersom min sminkväska är hos donnnna.. dödamig :(
ska sluta skriva, innan jag skriver en hel bok (a) pusss
tills döden skiljer oss åt, bästavän♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0