du är det bästa som har hänt mig

Min allraa bästevän som jag älskar över allt annat.
Donna är verkligen min bättre hälft! Den som alltid finns där
som alltid får en så lycklig. Som vet när det är lek eller allvar,
som vet vem jag är , som känner mig innan och utan eller vad
det nu är man säger? För mig är hon ''livet'' eller ja den största
delen i varje fall. Alla har kompisar alla bråkar är ovänner tar
paouser låter varandra vara helt vissa till och med hatar varandra.
Och ja , jag och donna som jag kallar henne för eller egentligen syster♥
Vi betyder för mycket för varandra eller hon betyder i alla fall mest av
allt för mig hon är hela min värld verkligen. Samtidigt som jag kan bli
så förbannad och arg på henne så går det alltid över. Det som gör mig mest
''frustrerad'' är att hon verkligen kan hela mig. Hon vet när leendet på
läpparna ska komma när det är det falska skrattet när jag är ledsen,
glad , arg ,sur osv ..., hon ser och vet när det är fel. Det går verkligen
aldrig att gömma för henne. Samtidigt som det känns så himla skönt känns
det samtidigt jobbigast i världen, för varför ska alltid hon behöva hjälpa mig
när jag inte mår bra ? varför ska alltid hon ta tag i saker och hjälpa mig till
''den rätta vägen'' Jag har tusenmiljoner gånger fösökt själv sagt till henne att jag
inte vill ha ''hjälp'' att jag fixar det själv! Men ändå efter vägen insett att det inte
funkar att det inte går utan min andre hälft , det funkar inte går inte ihop på vilket
sätt man en vänder och vrider på det. Jag behöver verkligen henne och kommer behöva
hela livet. Min själsfrände min andre hälft mitt hjärta min stjärna min syster mitt allt min syster
min bästavän mitt mongo mitt ... Ja ni hör ju ? för mig är hon mer en världen och allt på samma gång liksom. Alla har kompisar,kompisar som kommer och går .
Men Donna hon kom och aldrig aldrig någonsin kommer hon få gå.
min vackra bästa finaste tjej.
Men som sagt en vän som henne borde alla ha, Och glöm inte kära ní det finns inte många av
dom verkligen äkta vännerna dom man ska vara så ''försiktiga'' om för dom kommer inte tillbaka.
Och det finns inte många av dom , därför är jag lyckligast i världen som har henne.

Kommentarer
Postat av: donnaberglund

kan bara säga 3 ord!

jag älskar dig!<3

2011-10-27 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0