du kommer aldrig få se mig svag igen

.. Sitter jag i min systers ziperall och käkar nudlar , mysmys :)
funderar också på att köpa en sån faktiskt, så jävla sköna (a)
men iallefall, skulle igentligen sova hos donna hela helgen, men det blev inte så.. mår pissof
och massa saker som har hänt, men vi var iallefall i källarn idag o hade så jävla kul på slutet
när jag,sabby,donna,hampus & adde drog på en åker och tog massa potatisar,
och hampus slängde dom på mig och jag trodde de var gubben som ägde åkern gjorde de
så fick panik och sprang och vrickade min fot, mysiiigt deee.
och sen var vi med henke,viktor & jocke så jävla gulliga människor. döööör haha :')
tack för helgen alla ingenaning om vad jag ska hitta på imorgon, funderar på att ringa patricia
och fråga om hon vill ses, måste verkligen prata innan jag får paaaanik.
men ska forsätta mysa i ziperallen nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0