En ängel ifrån ovan, skiter i presenterna du är den bästa gåvan

SabinaBroström
Hur ska jag föklara denna människa med bara några ord?
vill bara säga att jag är tacksam att få ha dig i mitt liv
att ha någon där som alltid finns där, oavsett vad det än är
du var den första jag gick till om jag mådde dåligt, du fanns JÄMT där
jag är verkligen glad att jag lärde just känna dig och ingen, kan inte beskriva min glädje
jag vet inte vad som har hänt med våran vänskap nu förtiden?
vi bråkar hela tiden om småsaker, vi vet ju själva att vi inte klarar oss utan varandra ellerhur?
när man var med dig, behövde man inte leka någon, man kunde bara vara sig själv.
jag vet att du mår jättedåligt över massa saker, men sabina
du ska inte tveka på att ringa mig eller skriva till mig eller komma till mig
jag kommer ALLTID finnas där för dig, jag verkligen lider med dig ska du veta.
du är verkligen en äktavän jag aldrig någonsin skulle vilja förlora.
jamenar, en värld utan dig skulle vara helt svartvitt och mörkt
nu när jag är med dig, ser jag färg & ljus.. för du är mitt ljus i livet sabina
jag kan svära på min mamma du är den bästa vännen jag har

Kommentarer
Postat av: Sabina Broström :)

jag älskar dig madde, du är bäst.<3

2011-10-07 @ 15:51:32
URL: http://brostroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0