För jag har aldrig känt såhär för någon

.. Sitter jag o dricker lite cola och snackar med syster, har haft en jävligt rolig helg kan man säga!
iallefall på lördagen, ska berätta lite :)
på lördagen mötte jag donna ungefär vid 1, så drog vi och tittade lite på höstmarknaden fast de var inte så mycket o se, sen ungefär vid 2 drog vi hem till mormor satt där och snackade lite och sen runt halv 5 käkade vi och började fixa oss, sen drog vi till källarn det var sjuuukt segt, fanns verkligen ingenting och göra där :(
alla var typ ute och busade osv, och jag o donna tyckte de var sjukt kallt ;) men, det var väll rätt okej!
sen vid 10 drog vi hem till mormor satte upp håret och bytte till mjukiskläder och drog ut vid 12 och mötte emil
så drog vi till källarn, eftersom han jobbar där så vi fick vara där inne :) så satt vi där och snackade och gjorde lite saker, ska inte ta upp de på bloggen (; och sen drog jag & donna hem runt 4.. kan säga att det verkligen är en natt man inte glömmer! men nu blev de jävligt långt, ska försöka få i mig mat och få tag på emil
skriver mera sen ,pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0