I wish you were here

hej! orkar egentligen inte skriva, är på så jävla dååligt humör.. åh!!
men källarn var iaf jättekkung, träffade adam&maja&sabina mina småsaknade!
fatta ni att de var så kul o vara med dom, ååååh... aja nog om de (a)
träffade massa andra där, och sen köpte jag o jenny cola när vi skulle dit
och de slutade med att de inte fanns något kvar, för arvid&adde slängde runt den
och adde runkade av den o allt, så köpte en ny.. och slutade samma sak som innan.
så är på sämsthumör, och arvid kasta cola över hela mig.... suuuuck
ska iallefall till mormor imorgon vid halv 1, så stannar kvar i skogsbo och är med henke
sen drar jag till källarn med jenny, men måste nog dra o lägga mig fryser som fan!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0