Läs och kommentera om ni har lust, puss

Ibland saknar jag tiden förut, när jag var mig själv jag var med dom jag trivdes mest med.
när jag gick i mellanstadiet var jag mig själv, jag brydde mig knappast om hur jag såg ut
jag sket i alla killar och jag var aldrig kär, sen kom jag upp till en ny klass & en stor ny skola
det var så allting förändrades, jag tänkte på mitt utseende jag kunde verkligen aldrig gå utan smink
jag plattade håret varje dag och var tvungen och ha dom snyggaste kläderna, jag var helt enkelt som alla andra.
jag började umgås med joline eklund och då förändrades jag jättemycket, jag blev helt plötsligt kaxig enligt mina vänner, men jag brydde mig inte för det var hon jag trivdes med, och vi var jättemycket i 7:an men i slutet gled vi isär jättemycket, och just nu pratar vi inte ens .. vi säger knappt hej i skolan längre, jag vet inte vad som har hänt båda har förändras så himla mycket, men jag trodde inte en vänskap kunde förstöras bara för man förändras, men nu har vi andra vänner, och vi pratar bara på någon 10-minutersrast i skolan men inget mera och jag är en helt annan människa, sen i mars började jag gilla en kille & han förändrade hela min värld, jag tror jag aldrig hade varit så kär som jag var i honom, i juni blev vi tillsammans och de tog slut i juli och jag trodde jag aldrig skulle glömma honom, men jag gjorde de, och nu är vi knappt vänner han har förändras som fan bara för han nyss har börjat 7:an och jag bryr mig inte riktigt om honom längre.. och sen dess har jag nästan fallit för varenda kille känns de som, jag blir jättekär lätt, men bara för de vill jag inte bli kallad player eller något jag är verkligen jätterädd för de! och dom flesta av mina vänner säger '' hur kan du få vem du vill? '' för dom flesta gångerna jag har gillat någon, har jag fått den personen.. men jag kämpar för att få något och dom flesta killarna jag har fått är verkligen inte värd min energi, men nu har jag hittat någon som är värt att kämpa för och han kommer jag aldrig släppa, även fast han kanske inte känner samma sak tillbaka, men så som jag känner för han har jag aldrig känt för någon, han har utseendet & personligheten och allt en kille kan ha världensfinaste.
jag kommer kämpa för att få tillbaka mig själv igen.
2010
2011

Kommentarer
Postat av: cajsalisa

du är världens bästa madde!

kämpa för han, om de för han du vill ha.

fast jag fattar inte hur han inte vill ha dej, vem vill inte ha madde?

jag älskar dig <3

2011-10-30 @ 19:15:45
URL: http://cajsalisas.blogg.se/
Postat av: frida<3

Skitbra text, jag känner exakt likadant ska du veta, jag känner knappt igen mig själv sen jag började högstadiet! men jag vet att du klarar det här! <3

2011-10-31 @ 09:45:01
URL: http://friidalundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0