När du sa dedär, kunde inte kontrollera min glädje.

.. Vaknade ungefär för 45 minuter sen och är redan klar.
har inte orkat fixa mig, var jättetrött i morse, somnade ungefär 2 :(
men har satt på mig lite mascara & satte upp mitt hår, som vanligt dåå ;)
men har ingenting planerat idag, förutom att jag ska dra  till skolan snart.
så ni får höra av er om ni vill ses :) fårse om det blir källarn imorgon ändå med donna.
har ångrat mig, eftersom jag fick reda på en superbra sak! så just nu, är jag skitglad!
och ni får mer inlägg då ;) hur najs är inte de?!
men ska sluta skriva, och sätta på lite musik och hinna käka frukost innan jag ska möta jenny!
ha en superbra skoldag, så hörs vi efter skolan, pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0