När du såg mig i ögonen, och ingenting kan få dig tillbaka nu

.. Vaknade ungefär för timme sen och kunde verkligen inte somna om så jag gick upp och satte mig här :)
ska vänta på att donna smsar, så kanske vi drar ner o kikar på marknaden en stund maybe ? ;)
men jag hade en sjukt rolig kväll igår, som måste göras om!! underbara määnniskor
kom hem efter 11 för jag & donna mötte tim&erik en stund och stog o snackade med dom :)
och idag kommer de säkert bli en super bra dag, med inge bloggning trorja.. :( men ni överlever nog (a)
efetrsom jag & donna ska sova hos mormor, och sen ska vi fixa oss där osv sen drar vi ner till källlarn
och sen får ni inte veta mera ;) men ska försöka väcka donna nu, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0