Utan dig skulle jag inte vara någonting

hey! förlåt för dålig update, har knappt varit hemma något idag.
skolan var väll rättokej, hade as kul sista lektionen när jag,carro&tobbe gjorde film..
heeelt azuuum, (a) tror jag aldrig har skrattat så jääävlamycket, aja nog om de.
drog hem o käkade och sen följde jag med mamma & köpte tv
så kom mormor och hämtade oss så köpte vi en damsugare, och sen när ja kom hem
städade jag mitt rum,  ikväll ska jag nog mest plugga.. har matte tills imorgon
och nästa tisdag har jag biologi, så jävla många prov..
ochjuste, imorgon blir det källarn också tror ja skulle träffa henke innan? myyyys
men ska försöka komma igång med pluggandet nu, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0