Jag älskar dig

Går inte och beskriva dig med ord. Du är oslagsbar bästavän

Kommentarer
Postat av: frida

Fyfan, tår...



Tur att jag blev så bra vän med dig, för utan dig hade jag aldrig stått här där jag står idag. Du FÖRSTÅR verkligen utan att jag ens behöver förklara nånting i detalj, du ger mig energi istället för att ta energi av mig. Du är skitsnygg, skitfin, skitsöt, skitrolig, skithärlig och allting, du är BÄST där allt ingår osv...

För vad gör man utan en vän som du? Man går vidare i livet och går runt med problem som tynger ner, men du lättar på dom, och läker såren med bara några ord som är riktigt kloka.



Som sagt, vad ska man säga? I höst/vinter ska vi skapa minnen så det bara skriker om det! Jag älskar dig, kan inte säga mer, för bara en text beskriver inte min kärlek till dig.

2011-09-29 @ 20:09:46
URL: http://fridalundgreen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0