Utan dig

Tänker ganska ofta på det vi hade, du och jag
Allt det som finns i hjärtat det stannar kvar
Minnen av en ängel som flög iväg
Med ett ledset hjärta så står jag kvar här
Försöker ta mig fram men minnen sätter hinder
Det gör så ont, kan du förstå två våta kinder?
Känner mig sviken, jag älskade ju dig
Du skulle alltid finnas - det var löftet som du gav mig
Men vart finns du idag? Inte här
Det som en gång var två, det bröt isär
Vi gick skilda vägar sen sluta vi prata
Nätterna var värst å jag kände allt jag sakna
Du sa att jag var speciell, du fick mig tro det då
Men hur kan de va' nåt du mena när du valde att gå?
Sveket som du lämna det svider i mig än
Och du som alltid skulle finnas där som min vän
Första gången vi sågs, jag minns det så väl
Du stod på min parkering å vänta på mig där
Du log mot mig och jag fick fjärilar i magen 
Du fånga mitt hjärta med storm redan första dagen
Det tog inte lång tid innan första kyssen kom
Och efter allt gammalt svek kunde jag med dig börja om
Tänker på dig hela tiden, kan inte släppa dig
Allt jag ville va att få bli din egna tjej 
Fick en underbar känsla av att du var den rätte
Men nu i efterhand vet jag att jag förtjänar bättre 
Falska ord och minneslösa löften var allt du gav
Och jag undrar själv varför jag stannade kvar
Jag gav dig tid, skulle kunnat vänta ännu längre 
När du ignorerade mig tveka jag på vad du kände
Kanske var det bra att de aldrig blev vi två.
För du ska veta hur dåligt du har fått mig att må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0